11 Mayıs 2008 Pazar

Bitti ve gerçekten aynı yöne baktık!


İstanbul Valiliği'ne, İltek Media'ya ve tüm diğer sponsorlara gerçekten teşekkürler. İnanılmaz başarılı bir organizasyona imza atarak; Pangea Day'i Sultanahmet'te kusursuz yaşattılar ve herkes ellerinden geleni yaptı.

Gerçekten yoğun bir ilgi ve çok kaliteli bir izleyici gurubu tarafından katılım gerçekleşti. (tahmin ettiğim gibi - yaklaşık 500 kişi)

Çıkarılması gereken sonuç: Önümüzdeki senelerde Pangea Day hakkında daha kapsamlı hazırlık yapmalıyız!

Türkiye
'nin de CANLI YAYIN yapılan ülkelerden biri hatta -Londra gibi- baskın olan ülke olması gerekiyor.

Nice 'Pangea Day'lere!

1 yorum:

Akif Sever dedi ki...

Çok güzeldi gerçekten. hava soğuktu ama eylenceli ve bir okadar düşündürücü bir etkinlik oldu.evrenseldi ve bunu filmlerle gösterdiler.asansör müziği çok iyidi serdar feriti tebrik etmek gerek.ama benim en çok etkilendiğim (2 saat izleyebildim yoksa eve dönemezdim) more oldu gerek görsel gerekse müzik olarak çok etkiliydi.birde voleybol meksika amerika sınırındaki demir duvar çok ilginçti kazanan taraf amerika oldu orda :) filmde gördüğüm ilginçlik başka hiç bir yerde görmemiştim bu sınırda yapılan voleybol maçını benim için orjinaldi.

kişi sayısını arttırmak için afişler yada broşürler varmıydı ben göremedim de.

Not:en komik kısım (belki benim yada birçok kişinin komik bulduğu) tam bir film izlerken ezan okundu filmin sesini tamamen kapattılar :D